Skriv ut ämne
Ny sidfot (hjälp)
mattish91
Hej, jag måste bara fråga hur man modifierar sidfoten för att få den att se ut som php-fusion.se's den är riktigt snygg och så om jag bara får ut koden som har med den att göra så gör jag designen själv.

har letat i nästan alla php-fusion forum för att hitta just den koden men den har inte synts till. Det jag menar är alltså Senaste nyheter, senaste ämne, mest aktiva ämne och senaste länkarna.

Eller snarare hur konverterar jag det här från Eriksson till TOTHEME. håller på med en exen design som skall vara lite mer personlig, och skulle då vilja ha den här footern.
Redigerat av mattish91 den september 14 2012 14:01:47

Homdax
Det ligger ju i theme.php. Du kan hämta detta tema från nerladdningarna och kika på koden.

mattish91

Richard Ainz skrev:

Det ligger ju i theme.php. Du kan hämta detta tema från nerladdningarna och kika på koden.

Sant, har inte tänkt på det faktiskt :P tackar.

mattish91
Det var väldigt svårt att försöka konvertera sidfoten när man imte kan så mycket php, har ioförsej inte lagt ner så jätte mycket tid på det heller, ska ladda upp mitt nya tema på php-fusion.co.uk om några dagar, det är en mörk version av TOTHEME tycker själv att den ser riktigt bra ut än så länge, måste bara söka efter fler design buggar att åtgärda. Sedan om någon har lust att hjälpa mig lägga till sidfoten så vore det hygglo. Mvh mattish91

Gå direkt till forum: