PHP-Fusion Sverige » PHP-Fusion 7.* » Custom Code
 Skriv ut ämne
Anv?ndar f?lt Projekt,
DrunkeN
Tjenare. Jag h?ller p? med ett projekt med anv?ndar f?lt
( information om gaming osv ) och detta kanske n?gon f?r nyta av i framtiden kanske. I alla fall jag satt ig?r kv?ll och lekte lite med anv?ndar f?lt d? jag skulle l?gga till ett extra f?lt p? en klan sida. Men d? slog det mig varf?r inte g?ra anv?ndar f?lt/ 3 nya f?lt grupper s? jag gjorde det

Personligt

H?rdvara

Favoriter

Och hitils ser det ut s? h?r. ( Hade t?nkt l?gga sm? bilder p? varje f?lt men det orkar jag inte just nu. och sen m?ste jag skriva alla fil ?ndringar jag gjort och det kommer bli jobbigt d? jag ?r s? "seg" t?nkt s? jag tappar bort mig ibland.) iallafall h?t kommer bild!

S? h?r ser det ut just nu ( tema utan linjer/border linjer )
data.fuskbugg.se/skalman01/Nastan.png

S? h?r ser det ut i profilen, i tema med linjer/border linjer
data.fuskbugg.se/skalman01/nastan2.png

S? h?r ser det ut n?r du redigerar profilen
data.fuskbugg.se/skalman01/nastan3.png

K?r detta p? klan sidan, Kommer l?gga ut f?r nerladdning n?r allt ?r klart. Kanske ?r lite sm? fix osv. Sen den d?r PIP ?ndring filen osv :P

K?r det h?r som ett test om allt funka och det gjorde det.
http://cup.swe4e.se/profile.php?lookup=1
Redigerat av DrunkeN den maj 20 2009 15:25:11
HobbySite.nu
"Bättre att vara långsam och noggrann än att ha bråttom och slarva"

DrunkeN
H?ller p? med version 1.4 nu och i denna kommer jag l?gga till Steam Community Status + en uinfo sida "typ som anv?ndarlistan" fast en del ?ndringar och till?gg som kommer h?nga ihop Anv?ndar f?lten som ing?r i User Field Project.

H?r ?r ett smak prov p? uinfo.php
dark-fusion.se/images/uinfo_exem.png
Redigerat av DrunkeN den februari 20 2011 04:56:26
HobbySite.nu

Homdax
Ser riktigt trevligt ut. Vi har alldeles f?r f? kodare h?r...

lilleman72
Riktigt bra jobbat...det e som Homdax s?ger att det ?r f?r f? kodare...dessv?rre kan jag inget s?nt :(
Im out of here.
habadao =)

DrunkeN
Tackar :) jo det finns inte m?nga, Jag ?r bara sj?lv l?rd och jag har gjort mig bra v?n med PHP Fusion och dess kod genom att bara sitta och sitta och testa mig fram och n?r jag ser tillbaka till denna tr?d jag skapade f?r l?nge sen s? har min kunskap utvecklas oeh?rt :)
HobbySite.nu

DrunkeN
Vad ?r nytt i v1.4?
- Steam Community ID ( Kommer att visa om anv?ndaren ?r Online / offline eller In-Game och vilket spel )
- Anv?ndar Informations Sida ( Kopplad till user_fields som ing?r i user field project. Se exempel bild nedan )
dark-fusion.se/images/uinfo_exem.png

Profil exempel
dark-fusion.se/images/ufp.png
Demo: http://dark-fusion.se/dev/profile.php...p?lookup=1
Instruktioner/H?mta ner: H?r ( Du m?ste vara inloggad )
Redigerat av DrunkeN den februari 20 2011 21:40:27
HobbySite.nu

Gå direkt till forum: