Skriv ut ämne
PHP-Fusion Design p? Svenska!?
Granit
Hejsan!

Finns det n?gon sn?ll sj?l som skulle kunna hj?lpa mig med f?ljande?
Vad jag s?ker ?r n?gon som ?r bra p? det h?r med photoshop och liknande, det g?ller n?mligen iconerna till nyheter, Site News och dom andra.

Skulle beh?va kanske tre - fyra nya med annan text och bild p?.
?r det n?gon som har tid och lust att hj?lpa till med detta skulle jag vara evigt tacksam.

Tack p? f?rhand.
Redigerat av Falk den oktober 11 2007 21:02:04

Homdax
Hmm, jag har l?nge funderat p? det med f?r svenska siter...mods.se och denna...

vore kanske n?t att ta tag i

MickeJ
kanske dra ig?ng en svensk design sida f?r php-fusion ?

fetloser
Kika inte p? mig.. jag kan inte dra en rak linje utan linjal

Homdax
Vore kanske n?t, men jag har, som vanligt, kn?ligt med tid och ork, men jag kan sm?lla upp siten som en sub, s? kanske vi kan samla ett g?ng som vill kn?pa bilder och css?

fetloser
Argie comes to mind, undrar om han ?r kvar i fusion-sf?ren...?

Homdax
Jo, jag skall h?ra med honom...men vi kan inte bygga upp n?t utifr?n honom, vi m?ste ha fler.

fetloser
hehe, jag kan fortfarande inget Grin

Homdax
Jo, du ?r trixig som fan, s? du kan s?kert g?ra nytta...Wink

MickeJ
ja kan va p? med Design, ? kan h?ra med polarn som ?r riktigt duktig p? att g?ra saker, i ps om de blir n?got?

Anonym användare
Jag kan s?kert g?ra n?gon lite nytta om det beh?vs. lite enklare grejer kan jag nog klara av :P

Homdax
Tog mig friheten att klistra och d?pa om tr?den lite...

Om vi nu ?r ett halvdussin och n?gra till dyker upp n?r siten lanseras s? ?r det ju rimliga f?ruts?ttningar...Wink
Och s? skall vi inte gl?mma lite nyhets-bilder till Granit...B)
Redigerat av Falk den oktober 11 2007 21:05:23

Argentum
Voff! :p
---------------------------------------------------------------------
L?g tyngdpunkt, snabba f?tter (korta ben), stort hj?rta, liten hj?rna
| Min egen l?da |

Litrocs
jag har en upps?ttning med nuhetsbilder som ?r p? svenska, och som finns att besk?da p? www.team30plus.se. Dessa har n?n v?nlig sj?l och jag har tankat dem men kan inte f?r mitt liv komma p? vem som gjorde dem eller vart jag tog hem dem. Men eftersom de g?r under vanlig licens s? kan jag dela med mig av dem. Jag tror inte att upphovsmannen skulle bli j?ttearg

De ?r baserade p? vanliga Fusion-nyhetsikoner men med svensk text och nya bilder

och som f?rl?ngning s? ?r jag g?rna p? f?r att hj?lpa till med en svensk designsida. ?ven om jag ?r en kl?pare p? det mesta jag g?r
Redigerat av Litrocs den oktober 12 2007 00:51:14

Argentum
De d?r ikonerna ser ju j?vligt bra ut tycker jag! :p Det m?ste vara ett rent geni som gjort dem.
---------------------------------------------------------------------
L?g tyngdpunkt, snabba f?tter (korta ben), stort hj?rta, liten hj?rna
| Min egen l?da |

Homdax
N?stan gl?mda eminenser kryper in, bokstavligt. Grin
Heja...!

Litrocs
som sagt s? kan det nog vara.

k?nde igen ditt namn Grin

Argentum skrev:
De d?r ikonerna ser ju j?vligt bra ut tycker jag! :p Det m?ste vara ett rent geni som gjort dem.

Geniet ifr?ga har ju ?ven gjort en annan ups?ttning p? Sv som ?r riktigt vackra !!

Granit

Domi skrev:

Argentum skrev:

Geniet ifr?ga har ju ?ven gjort en annan ups?ttning p? Sv som ?r riktigt vackra !!

Vart kan man titta p? den andra upps?ttningen d??

http://www.helix.se/cms/downloads.php...p?cat_id=3

Gå direkt till forum: